- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Centre d'ajuda
- El meu compte
- Tanca sessió
Preus de l'autobús Aosta - Viena des de 58,98 €
Aosta a Viena per autobús
El trajecte de Aosta a Viena per autobús és de 740,23 km i triga 18 h i 48 min. Hi ha connexions 34 per dia, amb la primera sortida a 5:06 i l'última a 20:25. És possible viatjar de Aosta a Viena per autobús per només 58,98 € o fins a 215,05 €. El millor preu per a aquest viatge és 58,98 €.
Preu més baix | 58,98 € |
Durada del viatge | 18 h i 48 min |
Connexió per dia | 34 |
Preu més baix | 58,98 € |
Preu més alt | 215,05 € |
Primera Sortida | 5:06 |
Última Sortida | 20:25 |
Distància | 740,23 km |
Sortida | Aosta |
Arribada | Viena |
Transportistes | EuroCity, AutobusMés |
Autobús Entrades de Aosta a Vienna
Compara preus i bitllets des de Aosta fins a Vienna
Reserva amb antelació i estalvia
Si cerqueu la millor oferta per al vostre viatge des de Aosta fins a Viena, reservar bitllets de tren amb antelació és una bona manera d'estalviar diners, però tingueu en compte que els bitllets anticipats no solen estar disponibles fins 3 mesos abans de la data del viatge.
Mantingueu-vos flexible amb el vostre temps de viatge i exploreu els viatges fora de punta
Planificar els vostres viatges en hores de viatge fora de les hores punta no només significa que podreu evitar les aglomeracions, sinó que també us pot acabar estalviant diners. Ser flexible amb el vostre horari i considerar rutes o horaris alternatius afectarà significativament la quantitat de diners que gasteu per passar de Aosta a Viena.
Consulta sempre les ofertes especials
Consultar les últimes ofertes pot ajudar a estalviar molts diners, per la qual cosa val la pena dedicar-se a buscar i comparar preus. Així que assegura't d'obtenir la millor oferta al teu bitllet i aprofita les tarifes especials per a nens, joves i gent gran, així com descomptes per a grups.
Desbloqueja el potencial dels trens més lents o dels trens de connexió
Si estàs planejant un viatge amb un temps flexible, per què no optar per la ruta panoràmica? Prendre trens més lents o connectar trens que fan més parades us pot estalviar diners en el vostre bitllet, sens dubte val la pena tenir-lo en compte si s'adapta al vostre horari.
Consell Virail Pro ✌: Reservant amb 10 dies d'antelació, estalvieu un 10% de mitjana
El millor moment per reservar bitllets d'autobús barats des de Aosta fins a Viena
Els bitllets d'autobús Aosta - Viena més barats es poden trobar per un preu tan baix com 47,29 € si teniu sort, o 60,06 € de mitjana. El bitllet més car pot costar fins a 71,91 €.
Trobeu el millor dia per viatjar a Viena amb autobús
Quan viatgeu a Viena amb autobús, si voleu evitar aglomeracions, podeu comprovar la freqüència amb què viatjaran els nostres clients durant els propers 30 dies mitjançant el gràfic següent. De mitjana, les hores punta per viatjar són entre les 6.30 i les 9 del matí, o entre les 16 i les 19 del vespre. Si us plau, tingueu-ho en compte quan viatgeu al vostre punt de sortida, ja que és possible que necessiteu més temps per arribar, sobretot a les grans ciutats!
Transportistes en aquesta ruta
Obteniu més informació sobre els transportistes d'aquesta ruta.
Arriva és una empresa multinacional de transport públic que opera serveis d'autobús, tren, tramvia i autobús aquàtic a tot Europa. Arriva és una empresa de transport que opera al Regne Unit i a Europa continental. L'empresa va ser fundada el 1938 a Sunderland, Anglaterra, i des de llavors ha crescut fins a convertir-se en un dels majors operadors de transport d'Europa. Deutsche Bahn, la companyia ferroviària nacional alemanya, és la propietària d'Arriva. Al Regne Unit, ofereixen serveis d'autobús i ferrocarril, inclosos els emblemàtics autobusos vermells de dos pisos de Londres. També han establert fortes posicions de mercat a països com Dinamarca, Suècia, la República Txeca i els Països Baixos.
EuroNight és un tipus de servei de tren nocturn internacional que opera a Europa. Està operat per diverses companyies ferroviàries nacionals i ofereix còmodes dormitoris, vagons menjador i altres comoditats per als passatgers que viatgen llargues distàncies. Els trens EuroNight solen circular entre les principals ciutats de diferents països, com ara París i Berlín o Viena i Budapest. Sovint són una opció popular per als viatgers que volen estalviar temps i diners combinant els costos de transport i allotjament. Tanmateix, en els darrers anys, moltes rutes d'EuroNight s'han interromput o s'han substituït per trens d'alta velocitat, ja que la demanda de viatges nocturns ha disminuït.
Els trens Eurocity (EC) estan dissenyats específicament per a viatges de curta i llarga distància, connectant les principals ciutats de diversos països europeus com a part dels amplis serveis internacionals de trens. Els trens Eurocity (EC) són operats per diverses companyies ferroviàries nacionals d'Europa, com ara Deutsche Bahn (Alemanya), SNCF (França), Trenitalia (Itàlia), SBB (Suïssa) i ÖBB (Àustria). El servei Eurocity (EC) ofereix horaris regulars i connexions convenients entre ciutats destacades com París, Berlín, Milà i Viena.
Eurocity és un servei de tren transfronterer que connecta les principals ciutats d'Europa. Es tracta d'una empresa conjunta entre companyies ferroviàries nacionals de diferents països, com ara Deutsche Bahn a Alemanya, SNCF a França i SBB a Suïssa. Els trens Eurocity ofereixen opcions de viatge còmodes i convenients per als passatgers, amb comoditats com ara aire condicionat, vagons menjador i Wi-Fi. El servei funciona amb un horari regular i ofereix connexions entre ciutats com París, Berlín, Milà i Viena. Els trens Eurocity són una opció popular per als viatgers que volen explorar diverses destinacions a Europa sense la molèstia de conduir o volar.
FlixBus, una companyia d'autobusos de llarga distància, opera tant a Europa com als Estats Units. Fundat el 2013, ha crescut fins a convertir-se en un dels majors operadors d'autobusos d'Europa, connectant més de 2.500 destinacions a 30 països. Originari d'Alemanya, FlixBus s'ha expandit ràpidament als països veïns com França, Itàlia, Dinamarca, els Països Baixos i Croàcia, alhora que ofereix serveis regulars a Noruega, Espanya i Anglaterra. Amb tarifes assequibles i comoditats còmodes com ara Wi-Fi gratuïta, endolls de corrent i lavabos a bord, FlixBus ofereix una experiència de viatge còmoda i agradable.
FrecciaLink, un servei intermodal de Trenitalia, connecta els viatges en tren i autobús per enllaçar destinacions fora de l'abast dels trens d'alta velocitat. Durant els estius, el FrecciaLink dóna servei a zones costaneres pintoresques com Sorrento i Piombino. En els mesos més freds, ofereix accés a destinacions de muntanya impressionants com Cortina d'Ampezzo i Madonna di Campiglio. A més, FrecciaLink facilita els desplaçaments a ciutats d'art com Assís i Matera.
Frecciarossa, operat per Trenitalia, la companyia ferroviària nacional, és un servei de trens d'alta velocitat reconegut a Itàlia. Els trens FRECCIAROSSA, que arriben a velocitats de fins a 300 km/h, connecten ciutats importants com Roma, Milà, Nàpols, Florència i Torí.
Itabus és una companyia d'autobusos que opera a Itàlia, que ofereix serveis d'autobusos de llarga distància entre les principals ciutats i aeroports. Ofereix servei a Milà, Roma, Bolonya, Venècia i altres ciutats clau d'Itàlia. Itabus té com a objectiu oferir opcions de viatge assequibles i sostenibles per als passatgers, centrant-se en la reducció de les emissions de carboni i la promoció de pràctiques ecològiques.
L'ÖBB Nightjet, operat pels Ferrocarrils Federals Austríacs (ÖBB), ofereix viatges nocturns en tren entre les principals ciutats europees, proporcionant una manera còmoda i còmoda de viatjar durant la nit. Els trens Nightjet estan equipats amb cabines per dormir, cabines i seients, oferint als passatgers una manera còmoda i còmoda de viatjar llargues distàncies mentre dormen. El servei funciona per tota Àustria i s'estén als països veïns com Alemanya, Suïssa, Itàlia i la República Txeca.
ÖBB Railjet és un servei de trens d'alta velocitat operat pels Ferrocarrils Federals Austríacs (ÖBB). Connecta les principals ciutats austríaques amb ubicacions d'Hongria, Alemanya, Suïssa i la República Txeca. Super Sparpreis, Sparpreis i Flexpreis són opcions de tarifa que determinen la flexibilitat del bitllet i els costos associats, i Standard, First i Business són els nivells de servei i comoditat que s'ofereixen al tren.
Union Ivkoni és una companyia d'autobusos búlgara que opera a nivell nacional i internacional. Fundada el 1992, l'empresa ha crescut fins a convertir-se en un dels majors operadors d'autobusos de Bulgària, amb una flota de més de 1.000 autobusos. Union Ivkoni ofereix una àmplia gamma de serveis, com ara línies regulars d'autobús, serveis de xàrter i rutes internacionals a destinacions d'arreu d'Europa. L'empresa és coneguda per la seva flota moderna, autobusos còmodes i servei fiable.
Tot i que no són tan ràpids com els trens ICE d'alta velocitat, els trens InterCity de Deutsche Bahn tenen velocitats de fins a 200 km/h, oferint vagons espaiosos i opcions de menjador. Operant a través de nombroses rutes alemanyes, com ara Colònia-Hamburg, aquests trens també s'estenen a destinacions internacionals, com ara Amsterdam i Luxemburg. Algunes rutes fins i tot inclouen trens de dos pisos.
Tipus d'entrades i instal·lacions des de Aosta fins a Viena
Compareu els diferents tipus de bitllets i les facilitats que ofereix EuroCity, Frecciarossa i Nightjet quan viatgeu de Aosta a Viena.
Second Class
Amb els trens Eurocity de Deutsche Bahn, un bitllet de segona classe us garanteix un viatge més assequible. Durant tot el vostre viatge, podreu accedir a instal·lacions bàsiques com endolls elèctrics, aire condicionat i un carro bar.First Class
Si voleu millorar la vostra experiència de viatge en un lloc més tranquil amb serveis addicionals, com ara seients regulables, més espai per a les cames, servei de càtering i selecció de seients, podeu optar pels bitllets de primera classe als trens Eurocity de Deutsche Bahn.Standard
L'estàndard és el nivell bàsic de servei i inclou un seient còmode i accés als serveis bàsics a bord. Els entrenadors 5-8 són per al nivell Standard amb seients coberts en ecocuir gris.Premium
El servei premium inclou un seient més ampli, més espai per a les cames i accés a serveis addicionals, com ara una copa de benvinguda i una selecció de diaris. L'autocar 4 del tren Frecciarossa 1000 està reservat per al nivell Premium.Executive
Executive és el més alt nivell de servei i inclou totes les comoditats del nivell empresarial, així com un sistema d'entreteniment personal i àpats gourmet servits per un xef a bord dedicat.Business
El servei de negocis està dissenyat per als viatgers de negocis i inclou totes les comoditats del nivell Premium, així com l'accés a un Business Lounge dedicat i l'embarcament prioritari. Els autocars 2 i 3 de Frecciarossa 1000 estan reservats per al nivell de servei Empresa.Sleeper cabin
Aquests són els bitllets Nightjet més còmodes, amb compartiments individuals, dobles o triples amb llits, mantes i coixins per dormir bé.Seated carriage
Aquests bitllets són ideals per a viatges més curts durant el dia, amb seients còmodes en vagons amb aire condicionat.Couchette
Aquests bitllets ofereixen una opció més assequible per viatjar durant la nit, amb lliteres en compartiments compartits que poden allotjar fins a 6 passatgers.Economy Class
La classe econòmica ofereix seients de planta oberta amb endolls i portaequipatges.First Class
La primera classe inclou seients de cuir reclinables, taules, endolls i l'opció de demanar menjar i begudes.Business Class
La classe de negocis ofereix seients encara més còmodes, una beguda de benvinguda gratuïta i la possibilitat de demanar menjar i begudes al menú del restaurant, però només està disponible en rutes seleccionades i per un suplement.Second Class
Als trens interurbans SBB, a més de les comoditats bàsiques per al bitllet de segona classe, hi ha una Zona familiar especialment dissenyada per oferir comoditat a les famílies amb nens. Si us passa gana durant el trajecte, podreu gaudir de deliciosos àpats al carruatge restaurant.First Class
A la primera classe de SBB Intercity, podeu beneficiar-vos d'una presa de corrent personal, seients més còmodes i un espai d'equipatge més gran. Alguns trens IC també ofereixen zones tranquil·les i zones comercials.Descripció de la instal·lació
Obteniu més informació sobre les diferents instal·lacions disponibles a bord amb cada transportista en aquesta ruta.
Aosta a Viena Emissions de CO2 per Autobús
Alguna cosa que podem millorar?