- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Centre d'ajuda
- El meu compte
- Tanca sessió
Preus del tren Augusta Vindelicorum - Neuss des de 152,30 €
Troba el bitllet més barat per al teu viatge
Augusta Vindelicorum a Neuss per tren
El trajecte de Augusta Vindelicorum a Neuss per tren és de 436,22 km i triga 5 h i 24 min. Hi ha connexions 4 per dia, amb la primera sortida a 10:15 i l'última a 11:35. És possible viatjar de Augusta Vindelicorum a Neuss per tren per només 152,30 € o fins a 187,10 €. El millor preu per a aquest viatge és 152,30 €.
Preu més baix | 152,30 € |
Durada del viatge | 5 h i 24 min |
Connexió per dia | 4 |
Preu més baix | 152,30 € |
Preu més alt | 187,10 € |
Primera Sortida | 10:15 |
Última Sortida | 11:35 |
Distància | 436,22 km |
Sortida | Augusta Vindelicorum |
Arribada | Neuss |
Transportistes | DB - Intercity, DB - InterCity Express (ICE)Més |
Tren Entrades de Augsburg a Neuss
Compara preus i bitllets des de Augsburg fins a Neuss
Reserva amb antelació i estalvia
Si cerqueu la millor oferta per al vostre viatge des de Augusta Vindelicorum fins a Neuss, reservar bitllets de tren amb antelació és una bona manera d'estalviar diners, però tingueu en compte que els bitllets anticipats no solen estar disponibles fins 3 mesos abans de la data del viatge.
Mantingueu-vos flexible amb el vostre temps de viatge i exploreu els viatges fora de punta
Planificar els vostres viatges en hores de viatge fora de les hores punta no només significa que podreu evitar les aglomeracions, sinó que també us pot acabar estalviant diners. Ser flexible amb el vostre horari i considerar rutes o horaris alternatius afectarà significativament la quantitat de diners que gasteu per passar de Augusta Vindelicorum a Neuss.
Consulta sempre les ofertes especials
Consultar les últimes ofertes pot ajudar a estalviar molts diners, per la qual cosa val la pena dedicar-se a buscar i comparar preus. Així que assegura't d'obtenir la millor oferta al teu bitllet i aprofita les tarifes especials per a nens, joves i gent gran, així com descomptes per a grups.
Desbloqueja el potencial dels trens més lents o dels trens de connexió
Si estàs planejant un viatge amb un temps flexible, per què no optar per la ruta panoràmica? Prendre trens més lents o connectar trens que fan més parades us pot estalviar diners en el vostre bitllet, sens dubte val la pena tenir-lo en compte si s'adapta al vostre horari.
Consell Virail Pro ✌: Reservant amb 10 dies d'antelació, estalvieu un 10% de mitjana
El millor moment per reservar bitllets de tren barats des de Augusta Vindelicorum fins a Neuss
Els bitllets de tren Augusta Vindelicorum - Neuss més barats es poden trobar per un preu tan baix com 19,31 € si teniu sort, o 26,94 € de mitjana. El bitllet més car pot costar fins a 40,27 €.
Trobeu el millor dia per viatjar a Neuss amb tren
Quan viatgeu a Neuss amb tren, si voleu evitar aglomeracions, podeu comprovar amb quina freqüència viatjaran els nostres clients durant els propers 30 dies mitjançant el gràfic següent. De mitjana, les hores punta per viatjar són entre les 6.30 i les 9 del matí, o entre les 16 i les 19 del vespre. Si us plau, tingueu-ho en compte quan viatgeu al vostre punt de sortida, ja que és possible que necessiteu més temps per arribar, sobretot a les grans ciutats!
Transportistes en aquesta ruta
Obteniu més informació sobre els transportistes d'aquesta ruta.
Eurobahn és una companyia ferroviària privada que opera a Alemanya. Va ser fundada l'any 1998 i ofereix serveis regionals i de rodalies a la regió de Renània del Nord-Westfàlia. Eurobahn opera en diverses línies, com ara l'S-Bahn Rhein-Ruhr, l'RB 61 i l'RB 52. La companyia és coneguda pels seus trens moderns i un servei d'alta qualitat, que inclou Wi-Fi gratuït i aire condicionat. Eurobahn està compromesa amb la sostenibilitat i ha implementat diverses mesures per reduir el seu impacte ambiental, com ara l'ús de trens energèticament eficients i la promoció del transport públic com a alternativa a la conducció.
REGIOBAHN és un servei de tren regional d'Alemanya que connecta ciutats i pobles de l'estat de Baden-Württemberg. Està operat per Deutsche Bahn i ofereix un servei freqüent i fiable en diverses línies, inclosa l'S-Bahn Stuttgart. Els trens REGIOBAHN són moderns i còmodes, amb aire condicionat, Wi-Fi gratuït i seients amplis. El servei és popular entre els viatgers i els turistes, ja que ofereix un fàcil accés a destinacions populars com Stuttgart, Karlsruhe i Heidelberg. REGIOBAHN també ofereix connexions amb altres trens regionals i de llarga distància, per la qual cosa és una manera còmoda i eficient de viatjar per tota la regió.
Express InterCity és un tipus de servei de tren que opera a molts països del món. Està dissenyat per oferir un transport ràpid i eficient entre les principals ciutats, amb parades limitades al llarg del camí. Els trens Express InterCity solen oferir comoditats com ara seients còmodes, aire condicionat i servei de menjar i begudes a bord. També poden tenir opcions de seients de primera classe o de classe empresarial per als passatgers que vulguin comoditat i comoditats addicionals. Els trens Express InterCity solen ser una opció popular per als viatgers de negocis, turistes i viatgers que necessiten viatjar entre ciutats de manera ràpida i còmoda.
Tot i que no són tan ràpids com els trens ICE d'alta velocitat, els trens InterCity de Deutsche Bahn tenen velocitats de fins a 200 km/h, oferint vagons espaiosos i opcions de menjador. Operant a través de nombroses rutes alemanyes, com ara Colònia-Hamburg, aquests trens també s'estenen a destinacions internacionals, com ara Amsterdam i Luxemburg. Algunes rutes fins i tot inclouen trens de dos pisos.
Tipus d'entrades i instal·lacions des de Augusta Vindelicorum fins a Neuss
Compareu els diferents tipus de bitllets i les facilitats que ofereix DB - InterCity Express (ICE) i DB - Intercity quan viatgeu de Augusta Vindelicorum a Neuss.
Second Class
La segona classe de Deutshce Bahn garanteix un viatge còmode amb seients estàndard amb Wi-Fi gratuïta, presa de corrent i. Els passatgers de segona classe poden comprar menjar i begudes al cotxe bar/bistro o al cotxe restaurant.First Class
Els viatges en primera classe amb Deutsche Bahn ofereixen una experiència de luxe amb seients còmodes i moltes comoditats, com ara seients espaiosos amb servei personalitzat al seient i accés exclusiu a les estacions principals. Els passatgers de primera classe poden rebre les seves comandes als seus seients, però si no voleu esperar, també podeu sopar al cotxe restaurant o comprar menjar i begudes al cotxe bar/bistro.Second Class
Als trens interurbans SBB, a més de les comoditats bàsiques per al bitllet de segona classe, hi ha una Zona familiar especialment dissenyada per oferir comoditat a les famílies amb nens. Si us passa gana durant el trajecte, podreu gaudir de deliciosos àpats al carruatge restaurant.First Class
A la primera classe de SBB Intercity, podeu beneficiar-vos d'una presa de corrent personal, seients més còmodes i un espai d'equipatge més gran. Alguns trens IC també ofereixen zones tranquil·les i zones comercials.Descripció de la instal·lació
Obteniu més informació sobre les diferents instal·lacions disponibles a bord amb cada transportista en aquesta ruta.
Augusta Vindelicorum a Neuss Emissions de CO2 per Tren
Alguna cosa que podem millorar?