- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Centre d'ajuda
- El meu compte
- Tanca sessió
Preus del tren Brno - Poznan des de 38,17 €
Brno a Poznan per tren
El trajecte de Brno a Poznan per tren és de 358,24 km i triga 11 h i 32 min. Hi ha connexions 6 per dia, amb la primera sortida a 0:29 i l'última a 18:02. És possible viatjar de Brno a Poznan per tren per només 38,17 € o fins a 279,20 €. El millor preu per a aquest viatge és 38,17 €.
Preu més baix | 38,17 € |
Durada del viatge | 11 h i 32 min |
Connexió per dia | 6 |
Preu més baix | 38,17 € |
Preu més alt | 279,20 € |
Primera Sortida | 0:29 |
Última Sortida | 18:02 |
Distància | 358,24 km |
Sortida | Brno |
Arribada | Poznan |
Transportistes | PKP, RegioJetMés |
Tren Entrades de Brno a Poznan
Compara preus i bitllets des de Brno fins a Poznan
Reserva amb antelació i estalvia
Si cerqueu la millor oferta per al vostre viatge des de Brno fins a Poznan, reservar bitllets de tren amb antelació és una bona manera d'estalviar diners, però tingueu en compte que els bitllets anticipats no solen estar disponibles fins 3 mesos abans de la data del viatge.
Mantingueu-vos flexible amb el vostre temps de viatge i exploreu els viatges fora de punta
Planificar els vostres viatges en hores de viatge fora de les hores punta no només significa que podreu evitar les aglomeracions, sinó que també us pot acabar estalviant diners. Ser flexible amb el vostre horari i considerar rutes o horaris alternatius afectarà significativament la quantitat de diners que gasteu per passar de Brno a Poznan.
Consulta sempre les ofertes especials
Consultar les últimes ofertes pot ajudar a estalviar molts diners, per la qual cosa val la pena dedicar-se a buscar i comparar preus. Així que assegura't d'obtenir la millor oferta al teu bitllet i aprofita les tarifes especials per a nens, joves i gent gran, així com descomptes per a grups.
Desbloqueja el potencial dels trens més lents o dels trens de connexió
Si estàs planejant un viatge amb un temps flexible, per què no optar per la ruta panoràmica? Prendre trens més lents o connectar trens que fan més parades us pot estalviar diners en el vostre bitllet, sens dubte val la pena tenir-lo en compte si s'adapta al vostre horari.
Consell Virail Pro ✌: Reservant amb 10 dies d'antelació, estalvieu un 10% de mitjana
Trobeu el millor dia per viatjar a Poznan amb tren
Quan viatgeu a Poznan amb tren, si voleu evitar aglomeracions, podeu comprovar amb quina freqüència viatjaran els nostres clients durant els propers 30 dies mitjançant el gràfic següent. De mitjana, les hores punta per viatjar són entre les 6.30 i les 9 del matí, o entre les 16 i les 19 del vespre. Si us plau, tingueu-ho en compte quan viatgeu al vostre punt de sortida, ja que és possible que necessiteu més temps per arribar, sobretot a les grans ciutats!
Transportistes en aquesta ruta
Obteniu més informació sobre els transportistes d'aquesta ruta.
Austrian Airlines és la companyia aèria bandera d'Àustria, amb seu a Viena. Opera serveis programats a més de 130 destinacions a tot el món, incloent Europa, Amèrica del Nord, Àsia i Àfrica. L'aerolínia és membre de Star Alliance i té una flota de més de 80 avions, inclosos Airbus A320, A321, A319, Boeing 767 i 777. Austrian Airlines ofereix una varietat de classes de viatge, que inclouen Economy, Premium Economy i Business Class. , amb un enfocament a oferir un alt nivell de servei i confort als seus passatgers. L'aerolínia ha guanyat nombrosos premis pel seu servei al client, com ara el millor personal de la companyia aèria d'Europa i el millor càtering de classe Business.
British Airways és la companyia aèria de bandera del Regne Unit, amb seu a Londres. És una de les companyies aèries més grans d'Europa i opera vols a més de 180 destinacions a tot el món. L'aerolínia es va fundar el 1974 i des de llavors ha crescut fins a convertir-se en un actor important en la indústria de l'aviació. British Airways és coneguda pel seu servei d'alta qualitat, seients còmodes i una àmplia xarxa de rutes. La companyia aèria opera una flota de més de 250 avions, inclosos l'Airbus A380 i el Boeing 787 Dreamliner. British Airways és membre de l'aliança de companyies aèries Oneworld i té acords de codi compartit amb altres companyies aèries.
L'any 2001, el grup PKP es va formar com a resultat de la reestructuració dels ferrocarrils polonesos de propietat estatal d'acord amb les directives de la Unió Europea. La companyia opera diversos tipus de trens, inclosos els trens Intercity, Express, Regional, Pendolino i EuroNight. PKP també opera trens d'alta velocitat amb la marca "Pendolino", que poden assolir velocitats de fins a 250 km/h.
RegioJet és una companyia ferroviària privada que opera a diversos països europeus, com ara la República Txeca, Eslovàquia, Polònia i Àustria. L'empresa es va fundar l'any 2009 i va començar a operar a la República Txeca l'any 2011. RegioJet ofereix diversos tipus de serveis de tren, com ara trens de llarga distància, trens regionals i autobusos.
České dráhy, sovint abreujat com ČD, és el principal operador ferroviari de viatgers i mercaderies a la República Txeca. L'empresa es va fundar el 1993 després de la divisió dels antics Ferrocarrils Estatals Txecoslovacs en entitats separades. České dráhy opera serveis de trens de passatgers tant nacionals com internacionals.
Tipus d'entrades i instal·lacions des de Brno fins a Poznan
Compareu els diferents tipus de bitllets i les facilitats que ofereix PKP, RegioJet i Czech Railways quan viatgeu de Brno a Poznan.
Second Class
Els bitllets de segona classe a PKP Intercity són més assequibles, ofereixen seients estàndard amb serveis bàsics i poden estar més concorreguts durant les hores punta de viatge.First Class
Els bitllets de primera classe dels trens PKP ofereixen seients més grans i còmodes amb més espai per a les cames, millors instal·lacions i comoditats, aperitius i begudes gratuïts i un ambient més tranquil, però són més cars.Low cost
El baix cost és l'opció més assequible per a aquells que volen viatjar sense cap comoditat addicional. Tanmateix, els passatgers encara poden gaudir de Wi-Fi gratuït i d'un viatge tranquil.Standard
El bitllet estàndard ofereix un equilibri entre assequibilitat i comoditat. Els passatgers poden esperar seients de luxe i Wi-Fi gratuït, la qual cosa la converteix en una opció fantàstica per als viatgers amb pressupost.Relax
Els passatgers que vulguin viatjar amb luxe poden optar pel bitllet Relax, que ofereix amplis seients de cuir i un ambient relaxant. Aquesta és una gran opció per a aquells que volen relaxar-se durant el seu viatge.Business
El bitllet d'empresa garanteix privadesa i comoditat, amb un servei prioritari i un personal útil a bord. Aquesta és una opció ideal per a aquells que volen un viatge sense problemes i sense estrès.Standard / Second Class
El bitllet de segona classe de Czech Rail (ČD) inclou seients estàndard amb accés a serveis bàsics, com ara un WC a cada tren i Wi-Fi gratuït a la majoria de trens.Premium / First Class
Czech Rail (ČD) ofereix la primera classe amb seients més espaiosos i còmodes, més espai per a les cames i serveis addicionals.Descripció de la instal·lació
Obteniu més informació sobre les diferents instal·lacions disponibles a bord amb cada transportista en aquesta ruta.
Brno a Poznan Emissions de CO2 per Tren
Alguna cosa que podem millorar?