- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Centre d'ajuda
- El meu compte
- Tanca sessió
Preus del tren Chemnitz - Brusel·les des de 57,90 €
Troba el bitllet més barat per al teu viatge
Chemnitz a Brusel·les per tren
El trajecte de Chemnitz a Brusel·les per tren és de 601,94 km i triga 10 h i 41 min. Hi ha connexions 100 per dia, amb la primera sortida a 4:21 i l'última a 23:32. És possible viatjar de Chemnitz a Brusel·les per tren per només 57,90 € o fins a 203,70 €. El millor preu per a aquest viatge és 57,90 €.
Preu més baix | 57,90 € |
Durada del viatge | 10 h i 41 min |
Connexió per dia | 100 |
Preu més baix | 57,90 € |
Preu més alt | 203,70 € |
Primera Sortida | 4:21 |
Última Sortida | 23:32 |
Distància | 601,94 km |
Sortida | Chemnitz |
Arribada | Brusel·les |
Transportistes | City-Bahn Chemnitz, EuroNightMés |
Tren Entrades de Chemnitz a Brussels
Compara preus i bitllets des de Chemnitz fins a Brussels
Reserva amb antelació i estalvia
Si cerqueu la millor oferta per al vostre viatge des de Chemnitz fins a Brusel·les, reservar bitllets de tren amb antelació és una bona manera d'estalviar diners, però tingueu en compte que els bitllets anticipats no solen estar disponibles fins 3 mesos abans de la data del viatge.
Mantingueu-vos flexible amb el vostre temps de viatge i exploreu els viatges fora de punta
Planificar els vostres viatges en hores de viatge fora de les hores punta no només significa que podreu evitar les aglomeracions, sinó que també us pot acabar estalviant diners. Ser flexible amb el vostre horari i considerar rutes o horaris alternatius afectarà significativament la quantitat de diners que gasteu per passar de Chemnitz a Brusel·les.
Consulta sempre les ofertes especials
Consultar les últimes ofertes pot ajudar a estalviar molts diners, per la qual cosa val la pena dedicar-se a buscar i comparar preus. Així que assegura't d'obtenir la millor oferta al teu bitllet i aprofita les tarifes especials per a nens, joves i gent gran, així com descomptes per a grups.
Desbloqueja el potencial dels trens més lents o dels trens de connexió
Si estàs planejant un viatge amb un temps flexible, per què no optar per la ruta panoràmica? Prendre trens més lents o connectar trens que fan més parades us pot estalviar diners en el vostre bitllet, sens dubte val la pena tenir-lo en compte si s'adapta al vostre horari.
Consell Virail Pro ✌: Reservant amb 10 dies d'antelació, estalvieu un 10% de mitjana
El millor moment per reservar bitllets de tren barats des de Chemnitz fins a Brusel·les
Els bitllets de tren Chemnitz - Brusel·les més barats es poden trobar per un preu tan baix com 57,90 € si teniu sort, o 104,34 € de mitjana. El bitllet més car pot costar fins a 151,87 €.
Trobeu el millor dia per viatjar a Brusel·les amb tren
Quan viatgeu a Brusel·les amb tren, si voleu evitar aglomeracions, podeu comprovar amb quina freqüència viatjaran els nostres clients durant els propers 30 dies mitjançant el gràfic següent. De mitjana, les hores punta per viatjar són entre les 6.30 i les 9 del matí, o entre les 16 i les 19 del vespre. Si us plau, tingueu-ho en compte quan viatgeu al vostre punt de sortida, ja que és possible que necessiteu més temps per arribar, sobretot a les grans ciutats!
Transportistes en aquesta ruta
Obteniu més informació sobre els transportistes d'aquesta ruta.
EuroNight és un tipus de servei de tren nocturn internacional que opera a Europa. Està operat per diverses companyies ferroviàries nacionals i ofereix còmodes dormitoris, vagons menjador i altres comoditats per als passatgers que viatgen llargues distàncies. Els trens EuroNight solen circular entre les principals ciutats de diferents països, com ara París i Berlín o Viena i Budapest. Sovint són una opció popular per als viatgers que volen estalviar temps i diners combinant els costos de transport i allotjament. Tanmateix, en els darrers anys, moltes rutes d'EuroNight s'han interromput o s'han substituït per trens d'alta velocitat, ja que la demanda de viatges nocturns ha disminuït.
Eurobahn és una companyia ferroviària privada que opera a Alemanya. Va ser fundada l'any 1998 i ofereix serveis regionals i de rodalies a la regió de Renània del Nord-Westfàlia. Eurobahn opera en diverses línies, com ara l'S-Bahn Rhein-Ruhr, l'RB 61 i l'RB 52. La companyia és coneguda pels seus trens moderns i un servei d'alta qualitat, que inclou Wi-Fi gratuït i aire condicionat. Eurobahn està compromesa amb la sostenibilitat i ha implementat diverses mesures per reduir el seu impacte ambiental, com ara l'ús de trens energèticament eficients i la promoció del transport públic com a alternativa a la conducció.
Eurostar és un servei de trens de passatgers d'alta velocitat que connecta Londres amb diverses ciutats d'Europa continental, com ara París, Brussel·les i Amsterdam. Llançat el 1994, Eurostar s'ha consolidat com un mitjà de transport popular per als viatgers de negocis i d'oci. Amb velocitats de fins a 300 km/h, els trens Eurostar ofereixen un servei ràpid i respectuós amb el medi ambient.
Mitteldeutsche Regiobahn (MRB) és una companyia ferroviària regional que opera als estats alemanys centrals de Saxònia, Saxònia-Anhalt i Turíngia. L'empresa va ser fundada el 2011 i és una filial de Transdev Germany. MRB opera trens de passatgers en diverses línies regionals, com ara la línia Leipzig-Hof, la línia Leipzig-Altenburg i la línia Halle-Kassel. La flota de la companyia consta de modernes unitats elèctriques i dièsel i ofereix una àmplia gamma de serveis, com ara trens exprés regionals, trens regionals i serveis S-Bahn. MRB es compromet a oferir serveis de transport segurs, fiables i respectuosos amb el medi ambient als seus passatgers.
National Express és una empresa multinacional britànica de transport públic que opera serveis d'autobús i ferrocarril al Regne Unit, Europa, el nord d'Àfrica i Amèrica del Nord. L'empresa va ser fundada l'any 1972 i té la seva seu a Birmingham, Regne Unit. National Express opera una flota de més de 1.600 autobusos que donen servei a més de 900 destinacions a tot el Regne Unit. La companyia també opera serveis ferroviaris al Regne Unit, inclosa la franquícia East Anglia.
L'ÖBB Nightjet, operat pels Ferrocarrils Federals Austríacs (ÖBB), ofereix viatges nocturns en tren entre les principals ciutats europees, proporcionant una manera còmoda i còmoda de viatjar durant la nit. Els trens Nightjet estan equipats amb cabines per dormir, cabines i seients, oferint als passatgers una manera còmoda i còmoda de viatjar llargues distàncies mentre dormen. El servei funciona per tota Àustria i s'estén als països veïns com Alemanya, Suïssa, Itàlia i la República Txeca.
VIAS Rail és una companyia ferroviària belga que opera trens de passatgers i mercaderies a Bèlgica i als Països Baixos. Es va establir el 2014 com una empresa conjunta entre la companyia ferroviària francesa SNCF i la companyia ferroviària belga SNCB. VIAS Rail opera trens d'alta velocitat, trens regionals i trens de rodalies, a més de proporcionar serveis de mercaderies per ferrocarril. L'empresa pretén oferir solucions de transport segures, fiables i sostenibles als seus clients. VIAS Rail es compromet a reduir el seu impacte ambiental invertint en trens eficients energèticament i promovent pràctiques sostenibles al llarg de les seves operacions.
Express InterCity és un tipus de servei de tren que opera a molts països del món. Està dissenyat per oferir un transport ràpid i eficient entre les principals ciutats, amb parades limitades al llarg del camí. Els trens Express InterCity solen oferir comoditats com ara seients còmodes, aire condicionat i servei de menjar i begudes a bord. També poden tenir opcions de seients de primera classe o de classe empresarial per als passatgers que vulguin comoditat i comoditats addicionals. Els trens Express InterCity solen ser una opció popular per als viatgers de negocis, turistes i viatgers que necessiten viatjar entre ciutats de manera ràpida i còmoda.
Regional Express (Rex) és una companyia aèria australiana que opera vols regionals programats a més de 60 destinacions d'Austràlia. L'aerolínia es va fundar l'any 2002 i té la seva seu a Mascot, Nova Gal·les del Sud. Rex opera una flota de més de 60 avions, inclosos els turbohélices Saab 340 i els avions Boeing 737-800NG. L'objectiu principal de la companyia aèria és oferir viatges aeris assequibles a les comunitats regionals, amb un fort èmfasi en la seguretat, la fiabilitat i el servei al client. Rex també ofereix un programa de viatger freqüent, Rex Business Flyer, i té col·laboracions amb altres companyies aèries com Qantas i Virgin Australia.
Regionalbahn és un tipus de servei de tren a Alemanya que opera en rutes regionals, connectant ciutats més petites i ciutats amb altres més grans. Aquests trens solen ser més lents que els trens interurbans, però fan més parades i són més assequibles. Els trens Regionalbahn són operats per diverses companyies, inclosa Deutsche Bahn, i ofereixen bitllets d'un sol dia i de diversos dies. Els trens solen ser utilitzats per viatgers i turistes que volen explorar el camp i les ciutats més petites.
Intercity Direct és un servei de trens d'alta velocitat als Països Baixos que connecta Amsterdam amb Rotterdam i Breda. Està operat per NS (Nederlandse Spoorwegen) i circula per la línia de ferrocarril d'alta velocitat HSL-Zuid. Els trens utilitzats en el servei Intercity Direct són moderns, còmodes i equipats amb Wi-Fi gratuït, endolls i aire condicionat. El temps de viatge entre Amsterdam i Rotterdam és d'aproximadament 30-35 minuts, mentre que el temps de viatge entre Amsterdam i Breda és d'uns 30-35 minuts.
Tipus d'entrades i instal·lacions des de Chemnitz fins a Brusel·les
Compareu els diferents tipus de bitllets i les facilitats que ofereix Eurostar, Nightjet i DB - InterCity Express (ICE) quan viatgeu de Chemnitz a Brusel·les.
Standard
Els bitllets d'Eurostar Standard són per a viatgers conscients del pressupost i l'opció més assequible i disponible. No obstant això, tenen una flexibilitat limitadaStandard Premier
Els bitllets d'Eurostar Standard Premier ofereixen una experiència econòmica premium, ideal per treballar amb tranquil·litat i comoditat, però a un cost més elevat que Standard. Aquest tiquet inclou espai addicional per a les cames, àpats gratuïts i accés a revistes.Business Premier
Els bitllets Business Premier són l'opció de primera classe d'Eurostar amb comoditat i flexibilitat de primer nivell, però també la més cara. Amb aquest tiquet, tindreu seients amplis, àpats deliciosos servits al vostre seient, accés a salons exclusius i assistència dedicada.Sleeper cabin
Aquests són els bitllets Nightjet més còmodes, amb compartiments individuals, dobles o triples amb llits, mantes i coixins per dormir bé.Seated carriage
Aquests bitllets són ideals per a viatges més curts durant el dia, amb seients còmodes en vagons amb aire condicionat.Couchette
Aquests bitllets ofereixen una opció més assequible per viatjar durant la nit, amb lliteres en compartiments compartits que poden allotjar fins a 6 passatgers.Second Class
La segona classe de Deutshce Bahn garanteix un viatge còmode amb seients estàndard amb Wi-Fi gratuïta, presa de corrent i. Els passatgers de segona classe poden comprar menjar i begudes al cotxe bar/bistro o al cotxe restaurant.First Class
Els viatges en primera classe amb Deutsche Bahn ofereixen una experiència de luxe amb seients còmodes i moltes comoditats, com ara seients espaiosos amb servei personalitzat al seient i accés exclusiu a les estacions principals. Els passatgers de primera classe poden rebre les seves comandes als seus seients, però si no voleu esperar, també podeu sopar al cotxe restaurant o comprar menjar i begudes al cotxe bar/bistro.Descripció de la instal·lació
Obteniu més informació sobre les diferents instal·lacions disponibles a bord amb cada transportista en aquesta ruta.
Chemnitz a Brusel·les Emissions de CO2 per Tren
Alguna cosa que podem millorar?