- virail Österreich
- virail Belgium (DE)
- virail Belgium (FR)
- virail Belgium (NL)
- virail България
- virail en Català
- virail Deutschland
- virail España
- virail France
- virail Magyarország
- virail India (HI)
- virail India (EN)
- virail Italia
- virail Polsce
- virail Nederland
- virail Romania
- Вираил Россия
- virail United Kingdom
- virail USA
- virail Türkiye
- virail Brasil
- virail Portugal
- virail Argentina
- virail Schweiz (DE)
- virail Schweiz (IT)
- virail Schweiz (FR)
- virail 中国
- virail Canada (EN)
- virail Canada (FR)
- virail ประเทศไทย
- virail Việt Nam
- virail України (UA)
- virail України (RU)
- virail ヴィレイル・日本
- virail Ireland
- virail Danmark
- virail Hrvatska
- virail Česká republika
- virail Luxembourg (FR)
- virail Luxembourg (DE)
- virail Ελλάδα
- virail Singapore
- virail Colombia
- virail Australia
- virail Mexico
- virail Chile
- virail New Zealand
- virail Malaysia
Centre d'ajuda
- El meu compte
- Tanca sessió
Preus del vol Sochi - Istanbul des de 126,61 €
Sochi a Istanbul per vol
El trajecte de Sochi a Istanbul per vol és de 931,86 km i triga 24 h i 10 min. Hi ha connexions 13 per dia, amb la primera sortida a 4:00 i l'última a 20:30. És possible viatjar de Sochi a Istanbul per vol per només 126,61 € o fins a 1.293,26 €. El millor preu per a aquest viatge és 126,61 €.
Preu més baix | 126,61 € |
Durada del viatge | 24 h i 10 min |
Connexió per dia | 13 |
Preu més baix | 126,61 € |
Preu més alt | 1.293,26 € |
Primera Sortida | 4:00 |
Última Sortida | 20:30 |
Distància | 931,86 km |
Sortida | Sochi |
Arribada | Istanbul |
Transportistes | LOT, Wizz AirMés |
Vol Entrades de Sochi a Istanbul
Compara preus i bitllets des de Sochi fins a Istanbul
Reserva amb antelació i estalvia
Si cerqueu la millor oferta per al vostre viatge des de Sochi fins a Istanbul, reservar bitllets de tren amb antelació és una bona manera d'estalviar diners, però tingueu en compte que els bitllets anticipats no solen estar disponibles fins 3 mesos abans de la data del viatge.
Mantingueu-vos flexible amb el vostre temps de viatge i exploreu els viatges fora de punta
Planificar els vostres viatges en hores de viatge fora de les hores punta no només significa que podreu evitar les aglomeracions, sinó que també us pot acabar estalviant diners. Ser flexible amb el vostre horari i considerar rutes o horaris alternatius afectarà significativament la quantitat de diners que gasteu per passar de Sochi a Istanbul.
Consulta sempre les ofertes especials
Consultar les últimes ofertes pot ajudar a estalviar molts diners, per la qual cosa val la pena dedicar-se a buscar i comparar preus. Així que assegura't d'obtenir la millor oferta al teu bitllet i aprofita les tarifes especials per a nens, joves i gent gran, així com descomptes per a grups.
Desbloqueja el potencial dels trens més lents o dels trens de connexió
Si estàs planejant un viatge amb un temps flexible, per què no optar per la ruta panoràmica? Prendre trens més lents o connectar trens que fan més parades us pot estalviar diners en el vostre bitllet, sens dubte val la pena tenir-lo en compte si s'adapta al vostre horari.
Consell Virail Pro ✌: Reservant amb 10 dies d'antelació, estalvieu un 10% de mitjana
Millor moment per reservar bitllets d'avió barats des de Sochi fins a Istanbul
Els bitllets d'avió Sochi - Istanbul més barats es poden trobar per un preu tan baix com 77,27 € si teniu sort, o 238,61 € de mitjana. El bitllet més car pot costar fins a 373,08 €.
Troba el millor dia per viatjar a Istanbul amb avió
Quan viatgeu a Istanbul en avió, si voleu evitar aglomeracions, podeu comprovar la freqüència amb què viatjaran els nostres clients durant els propers 30 dies mitjançant el gràfic següent. De mitjana, les hores punta per viatjar són entre les 6.30 i les 9 del matí, o entre les 16 i les 19 del vespre. Si us plau, tingueu-ho en compte quan viatgeu al vostre punt de sortida, ja que és possible que necessiteu més temps per arribar, sobretot a les grans ciutats!
Transportistes en aquesta ruta
Obteniu més informació sobre els transportistes d'aquesta ruta.
Air Serbia és la companyia aèria nacional de Sèrbia, amb seu a Belgrad. Va ser fundada l'any 2013 com a successor de l'antiga aerolínea nacional, Jat Airways. Air Serbia opera vols a més de 50 destinacions a Europa, Orient Mitjà i Amèrica del Nord, amb una flota d'avions Airbus moderns. L'aerolínia ofereix una varietat de serveis als seus passatgers, com ara entreteniment a bord, Wi-Fi i un programa de fidelització anomenat Etihad Guest. Air Serbia és membre del grup Etihad Airways Partners, que inclou altres companyies aèries d'arreu del món. L'aerolínia ha guanyat diversos premis pel seu servei i rendiment, inclòs Millor companyia aèria d'Europa de l'Est als World Airline Awards.
Azerbaijan Airlines, també coneguda com AZAL, és la companyia aèria bandera de l'Azerbaidjan. Va ser fundada el 1992 i té la seu a Bakú, la capital de l'Azerbaidjan. La companyia aèria opera vols programats de passatgers a més de 40 destinacions d'Europa, Àsia i Orient Mitjà, així com vols xàrter a altres destinacions. Azerbaijan Airlines té una flota d'avions moderns, que inclou Boeing 787 Dreamliners, Airbus A319, A320 i A340. L'aerolínia ofereix una varietat de serveis als seus passatgers, com ara entreteniment a bord, àpats i begudes. Azerbaijan Airlines és membre de l'Associació de Transport Aeri Internacional (IATA) i de l'Associació de Aerolínies Europees (AEA).
GlobalX Airlines és una nova companyia aèria amb seu als Estats Units que es va fundar el 2020. L'aerolínia té la seu a Miami, Florida, i opera una flota d'avions Airbus A320 i A321. GlobalX Airlines ofereix serveis tant de passatgers com de càrrega, amb un enfocament a donar servei als mercats desatests a les Amèriques. La companyia aèria té previst ampliar la seva flota i la seva xarxa de rutes en els propers anys, amb l'objectiu de convertir-se en un actor important en la indústria de l'aviació. GlobalX Airlines es compromet a oferir viatges aeri segurs, fiables i assequibles als seus clients, alhora que prioritza la sostenibilitat i la responsabilitat mediambiental.
Com a model de llenguatge d'IA, no tinc accés a la informació actual. No obstant això, Pacific Airways pot referir-se a una companyia aèria desapareguda que va operar als Estats Units des del 1946 fins al 1954. Tenia la seva base a San Francisco i servia principalment a destinacions a Califòrnia, Oregon i Washington. L'aerolínia era coneguda per les seves tarifes baixes i el servei sense luxes, cosa que la va fer popular entre els viatgers conscients del pressupost. No obstant això, Pacific Airways va lluitar econòmicament i finalment va fer fallida el 1954. Avui dia, hi ha diverses companyies aèries amb noms similars, però no està clar si estan relacionades amb les originals Pacific Airways.
Pegasus Airlines és una companyia aèria de baix cost amb seu a Turquia. Va ser fundada el 1990 i va començar a operar el 2005. La companyia aèria opera vols a més de 100 destinacions a 40 països, principalment a Europa, Orient Mitjà i Àsia. Pegasus Airlines té una flota de més de 80 avions, format per Airbus A320 i Boeing 737. La companyia aèria ofereix una àmplia gamma de serveis, com ara facturació en línia, àpats durant el vol i un programa de fidelització. Pegasus Airlines és coneguda per les seves tarifes assequibles i ha guanyat diversos premis pel seu servei al client i eficiència operativa.
Qatar Airways és la companyia aèria nacional de Qatar, amb seu a Doha. Va ser fundada el 1993 i des de llavors ha crescut fins a convertir-se en una de les companyies aèries líders del món, amb una flota de més de 200 avions que volen a més de 160 destinacions a tot el món. Qatar Airways és coneguda pel seu servei de luxe i guardonat, que ofereix als passatgers una varietat de comoditats com ara seients a terra, cuina gurmet i entreteniment a bord. La companyia aèria és membre de l'aliança oneworld i té col·laboracions amb diverses altres companyies aèries, cosa que permet als passatgers connectar-se fàcilment a destinacions d'arreu del món. Qatar Airways ha guanyat nombrosos premis pel seu servei, inclòs ser anomenada millor companyia aèria del món per Skytrax el 2019.
Turkish Airlines és la companyia aèria de bandera nacional de Turquia, amb seu a Istanbul. Opera vols programats a més de 300 destinacions a Europa, Àsia, Àfrica i Amèrica, cosa que la converteix en una de les companyies aèries més grans del món pel nombre de destinacions servides. Turkish Airlines ha guanyat nombrosos premis pel seu servei, inclòs "Millor companyia aèria d'Europa" sis anys consecutius del 2011 al 2016. La companyia aèria opera una flota moderna de més de 350 avions, inclosos Airbus A320, A330, A340, A350 i Boeing. 737, 777 i 787. Turkish Airlines és membre de Star Alliance, l'aliança de companyies aèries més gran del món.
Uzbekistan Airways és la companyia aèria nacional d'Uzbekistan, amb seu a Taixkent. Opera vols regulars nacionals i internacionals a destinacions a Àsia, Europa i Amèrica del Nord. L'aerolínia es va fundar l'any 1992 després del col·lapse de la Unió Soviètica i des de llavors ha crescut fins a convertir-se en una de les companyies aèries més grans d'Àsia Central. Uzbekistan Airways opera una flota d'avions moderns, que inclou Boeing 787 Dreamliners, Airbus A320 i Boeing 767. L'aerolínia ofereix una varietat de serveis als seus passatgers, com ara entreteniment a bord, àpats i begudes. Uzbekistan Airways és membre de l'Associació de Transport Aeri Internacional (IATA) i de l'Associació de Aerolínies Europees (AEA).
Wizz Air és una companyia aèria de baix cost amb seu a Hongria que opera vols a destinacions d'Europa, l'Orient Mitjà i el nord d'Àfrica. Fundada el 2003, l'aerolínia ha crescut ràpidament i ara opera una flota de més de 100 avions, donant servei a més de 150 destinacions a 44 països. Wizz Air és coneguda pel seu enfocament senzill dels viatges aeris, que ofereix tarifes baixes i cobra extra per serveis addicionals, com ara l'equipatge facturat i els àpats a bord. La companyia aèria té un gran enfocament en l'eficiència i el control de costos, cosa que li permet oferir algunes de les tarifes més baixes del sector.
Sochi a Istanbul Emissions de CO2 per Vol
Alguna cosa que podem millorar?